Výměna a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje nebo nesedí velikost, nabízíme jednoduchý proces pro jeho výměnu či vrácení.

 

Podmínky pro vrácení a výměnu zboží:

  • Zboží musí být nepoškozené, nenošené a nesmí nést známky používání.
  • Je nutné vrátit zboží včetně původního obalu, visaček a veškerého příslušenství.
  • Lhůta pro výměnu nebo vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zásilky.
  • V případě poškození zboží nebo neúplného balení si vyhrazujeme právo na snížení vrácené částky.

 

Postup pro vrácení nebo výměnu zboží:

 

Vyplňte formulář pro vrácení a výměnu zboží

Do předtištěného formuláře, který jste obdrželi v balíčku se svou objednávkou (nebo si jej můžete stáhnout alto_vraceni-zbozi),

napište, které zboží chcete vrátit nebo vyměnit, a doplňte potřebné údaje.

Registrovaní zákazníci mohou formulář vyplnit také online přímo ve svém účtu na našem e-shopu.

Pokud si přejete, aby vyměněné zboží bylo zasláno na jinou adresu než fakturační, uveďte tuto informaci do formuláře.

 

Nepoužité zboží zabalte do krabice

Nepoužité, nepoškozené zboží vložte do krabice společně s vyplněným formulářem pro vrácení a výměnu.

Ujistěte se, že jsou přiloženy všechny visačky a příslušenství.

 

Balík pošlete zpět

Dobře zabalený balík zašlete na adresu:

Alto Jeans
Dr. E. Beneše 59/14
769 01 Holešov
Česká republika

Neposílejte balík na dobírku – nebude převzat.

 

Počkejte, až vás budeme kontaktovat

Jakmile balík obdržíme a zkontrolujeme, zašleme vám e-mail s potvrzením.

  • Při vrácení zboží vám peníze vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí zásilky.
  • U výměny vás budeme informovat o odeslání nového zboží.

 

Vrácení peněz:

  • Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží.
  • Vrácení proběhne stejnou metodou, jakou jste použili při platbě, pokud se nedohodneme jinak.
  • U dobírky peníze vracíme na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení.

 

Náklady na výměnu a vrácení:

  • Náklady na odeslání zboží k nám hradí zákazník, pokud se nejedná o reklamaci vadného zboží.
  • Při výměně za jiný produkt vám dopravu zpět k vám neúčtujeme.

 

Další informace:

Výměna je možná pouze, pokud je požadované zboží skladem.

Pokud není, nabídneme vám alternativní řešení.

 

Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailem na info@altojeans.cz. Rádi vám pomůžeme!