Reklamace
Reklamace zboží
Pokud jste obdrželi poškozené zboží nebo se objevila vada během používání, můžete jej snadno reklamovat.
Na všechny naše produkty poskytujeme záruku 2 roky.
Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
Náklady na dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník.
Postup reklamace:
Vyplňte formulář pro reklamaci
Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
Uveďte zde, jaké zboží reklamujete, důvod reklamace a potřebné údaje.
Formulář ke stažení alto_REKLAMACE.
Zboží zabalte
Reklamované zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem.
Ujistěte se, že balík obsahuje všechny potřebné náležitosti (např. číslo objednávky nebo číslo reklamace).
Zašlete balík na naši adresu
Alto Jeans
Dr. E. Beneše 59/14
769 01 Holešov
Česká republika
Doporučujeme zásilku poslat doporučeně, abyste mohli sledovat její doručení.
Balík neposílejte na dobírku – nebude převzat.
Vyčkejte na vyřízení reklamace
Po obdržení a kontrole zboží vás budeme informovat e-mailem o dalším postupu.
Reklamace vyřizujeme v co nejkratší lhůtě, nejpozději však do 30 dnů.
Podmínky uplatnění reklamace:
- Reklamaci je třeba podat ihned po zjištění vady. Pokud se vada dále rozšíří nebo dojde ke znehodnocení zboží, může být reklamace zamítnuta.
- Zboží musí být čisté, hygienicky nezávadné a bez nečistot. Jinak může být reklamace oprávněně odmítnuta.
- Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nedodržením pokynů pro praní a péči uvedených na štítku výrobce.
Máte dotazy? Kontaktujte nás na e-mailu info@altojeans.cz. Rádi vám pomůžeme!
Reklamační řád
Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek provozovatele e-shopu www.altojeans.cz.
Slouží k ujasnění podmínek, za kterých může zákazník uplatnit reklamaci na zakoupené zboží či služby.
1. Právo na reklamaci
Zákazník má právo reklamovat zboží nebo službu, které vykazují vady,
a to v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dalšími právními předpisy platnými v České republice.
Reklamaci lze uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, pokud nebylo sjednáno jinak.
2. Jak postupovat při reklamaci
Vyplňte reklamační formulář, který si můžete stáhnout alto_REKLAMACE, a přiložte jej k reklamovanému zboží.
Poté zboží zašlete k nám na níže uvedenou adresu.
3. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
Reklamované zboží je nutné zaslat na adresu:
Alto jeans
Dr. E. Beneše 59/14
769 01 Holešov
Česká republika
Zboží je nutné zaslat kompletní, včetně veškerého příslušenství, pokud to je možné, a s kopií dokladu o nákupu.
4. Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace, pokud se nedohodne jinak.
Pokud nebude reklamace vyřízena v této lhůtě, má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat výměnu zboží za nové.
5. Způsob řešení reklamace
Po přezkoumání reklamace bude zákazník informován o způsobu jejího vyřízení.
Možné způsoby řešení reklamace jsou:
- oprava vadného zboží,
- výměna za nové zboží,
- vrácení kupní ceny.
Pokud je reklamace oprávněná, má zákazník nárok na proplacení poštovného za zaslání reklamovaného zboží.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět na náklady zákazníka.
6. Vyloučení odpovědnosti
Reklamace nebude uznána v následujících případech:
- vada byla způsobena nesprávným užíváním zboží v rozporu s návodem k použití,
- zboží bylo mechanicky poškozeno (např. pádem),
- zboží bylo vystaveno nepřiměřeným podmínkám (vlhkost, teplo, prach apod.).
7. Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi zákazníkem a prodávajícím ke sporu, který nebude možné vyřešit dohodou, má zákazník právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI) nebo jiných subjektů pověřených řešením spotřebitelských sporů.
8. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem 1.1.2025 a nahrazuje veškerá předchozí ustanovení týkající se reklamací.
Provozovatel si vyhrazuje právo reklamační řád kdykoli změnit. Změněný reklamační řád bude zveřejněn na webových stránkách.
Kontakt pro řešení reklamací:
- E-mail: info@altojeans.cz